پسر منم همینه امشب رفت ظرف مایتو خالی کرد رو فرش رفتم از دستش بکشم ابنقد محکم کشید درش باز شد تند تند چپه کرد رو لبه فرشو موکت تا رفتم بهش برسم با دست پخش کرد یه قسمتو گند زده شد به فرشو موکت شوهرم سرش داد کشیذ اونم یه ساعت تمام گریه کرد اینقد عصبی شده بودم شوهرم یه مدته خیلی فشار روشه اعصابش میزون نیست سر همین منم با شوهرم بحث کردم کفتم بچس ادم بزرک نیست بکی نکن بدونه که بچه نمیفهمه میگه اره نمیفهمه موقع خرابکاری بعد میگی برو گوشی بیار میره میگی کنترل بیار میره اسباب بازی میره میاره بازی کنه بعد اینو نمیدونه خلاصه امشبمون به گندترین حالت ممکن گذشت فقط دوس دارم صب بشع اینقد حالم بده
بچه ها کانال سیسمونی دارم تو روبیکا با قیمت های مناسب اینم لینکش
https://rubika.ir/joinc/FAJCIIIJ0XGIFADXKTTPPWBDKAPCUVMY
همه ی بچه هاتواین سن همین جوری ان اعصاب فولادی میخواد
منم همینم یه روز بهتره باز ده روز روانیم میکنه. الان کممونده یه بلایی سر خودم بیارم از بس جون به سرم کرده.مغزم درد میکنه.
سعی کن وقتی بهش نه میگی خودشو کشت کبود شد خون گریه کرده نه نه باشه نده بهش
منم همین وضعیتمه دیگه دیوونم کرده همش دهنش بازه منو میبینه...حالا پیش باباش یه روزم بمونه دهنش بستست
بخدا پسر منم همینه
همش میگه بغلم کن
منو بذار رو کابینت
بذارم رو کنسول
همش بغل
همش نق نق
همش گریه
دختر منم همینه،از دستش بیرونم نمیتونیم بریم،فقط باید دنبالش بدویم،نه بغل میمونه نه میذاره دستشو بگیریم،خونه کسی هم بریم رو سرش میذاره،بچه های همسنشم میزنه هعییییی خواهر
دقیقا پسر منم همینه من امروز میگفتم دیگ خودکشی کنم😂😂😂😂
ولی ببشتر باید وقت بزاریم ک بازی کنیم باهاشون
بعضی روزا بوده پسرمو بردم بیرون بخدا خودم انقدرررر خسته شدم باز پسرم انرژی داشته مونده تو حیاط بازی کرده
خب ببرش بیرون شاید چون همش تو خونه است اینطوری بهونه میگیره ببرش پارک خانه بازی یا کلاس مادر کودک من تندتند پسرمو میبرم هم حیاط داریم اونجا بازی میکنه انرژیش تخلیه میشه نمیگم اصلا اذیت نمیکنه بااین حال بازم اذیت میکنه اما کمتر
در کل باید بیرون زیاد برن تو این سن همش نمیشه تو خونه زندونی کرد ما خودمون دوست داریم خونه بشینیم صددرصد بچه ها دوست دارن برن بیرون با همسن و سالاشون ارتباط بگیرن
همه بچه ها همینن عزیزم مخصوصا پسر
دختر منم هست عژیزم
دیروز با مامان و خالم رفتیم بیرون
داد همرو در اورد بود
بچه منم دقیقا همینه و متاسفانه اروم میزنمش
دقیقا دختر من حمش میگه هرجا من میگم بیا وهرچی میخام بهم بده
الهی حوصلشون سر میره و پناهی جز ما ندارن..
دخترمنم لجباز شده الکی گریه میکنه
هیچکس نباید به تیوی دست بزنه
کلافه میشه آدم حق داری
دقیقا حال منو توصیف کردی الان در خسته ترین حالت ممکنم دست تنها شوهرم صبح میره آخر شب میاد عصبیه همش منم از دست بچه رد دادم اصلا بد وضعیه خواهر
سعی کن بیشتر ببریش بیرون و پارک ک مشغول بشه
پسر منم همینطور میگذره همش سخت نگیر
تی وی نمیبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.