آی وی اف کردین گلم؟
خب چرا ۴ تاشونووو بدنیا نیاوردی🥹
ادم همش میگه نکنه اون دوتا خوشگل تر بودن🥺
تو ۱۴ هفته میشه ریداکت کرد؟
نمیشود هرچهارتاشو به دنیا میاوردی خاهر😂
اخی نی نی ها. چه بامزه. خدا نگهدارشون باشه
الهییی
خیلی استراحت کن عزیزم
انشاالله ب زودی بهتر میشی
چندتا بودن مگه
عزیزم تجربه ندارم 😘
طبیعیه خب چن قلو بودن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.