۹ پاسخ

آی وی اف کردین گلم؟

خب چرا ۴ تاشونووو بدنیا نیاوردی🥹

ادم همش میگه نکنه اون دوتا خوشگل تر بودن🥺

تو ۱۴ هفته میشه ریداکت کرد؟

نمیشود هرچهارتاشو به دنیا میاوردی خاهر😂

اخی نی نی ها. چه بامزه. خدا نگهدارشون باشه

الهییی
خیلی استراحت کن عزیزم
انشاالله ب زودی بهتر میشی

چندتا بودن مگه
عزیزم تجربه ندارم 😘

طبیعیه خب چن قلو بودن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری