قبلش باید فکر میکردی گلی 🙄
مبارکه عزیزممم
مبارکه♥️
مبارک عزیزم
مبارکه
لیلی لیلی مبارکههههه گلم إن شاءاللَّه قدمش پر از خیر برکت باشه برات گلم
مبارکه عزیزم خدا این توانایی رو در تو دیدی که یه نی نی دیگه بهت داده .میدونم خیلی استرس داری ولی کاریه که شده فقط به خودش توکل کن خودش همه چیزو درست میکنه
اقا اگر ازاول کاندوم نزارن باردارمیشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما نمیزاریمااااا
توروخدا یکی کمکم کنه
شوهرت چی میگه؟
مبارکه خاهر
یا قمر بنی هاشم 😄
مبارکههههه
احتمالا با پیشاب شده🥲🥲🥲
از اول نعوظ کاندوم استفاده کردین یا وسطش؟
تا بدنیا بیاد .پسرت نزدیک دوسالش میشه
خدا ...اشکالی نداره کاریه که شده خودتو ناراحت نکن
منم باردارم عزیزم 🥲🥲
بنظرم اگ میتونی نگه دار درسته سخته ولی ی دفعه از پوشک و شیر اینا میگیری راحتت
هم بازی هم میشن
منم باردارم عیبی نداره 🥺
عزیزم از اول کاندوم میزاشتی یا از وسط رابطه
چی بگم والا شرایطش رو داری نگه داری یا نه؟
واایی یعنی کا ن د وم سوراخ بوده؟
عزیز الان وقت فکر چاره نیست چرا یه جلوگیری محکم نداشتی
الهیییی🥺🥺🥺🥺
تو مغزم نمیگنجه بچه سوم🤦🤦😭😭😭😭
روش جلوگیریت چی بود عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.