منم از طرفای ظهر اینطوری شدم دراز میکشم خوبم تا پا شدم یکم ظرف شستم باز کمرم حالت پریودی گرفت.دوباره دراز کشیدم .شماهم استراحت کن یه چیز شیرین هم بخور
چون سرپا بودی درد داری استراحت کن
فشارتم افتاده اول یه چیز شیرین بخور ضعف نکنی بعدش چیز شور بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.