۲ پاسخ

منم از طرفای ظهر اینطوری شدم دراز میکشم خوبم تا پا شدم یکم ظرف شستم باز کمرم حالت پریودی گرفت.دوباره دراز کشیدم .شماهم استراحت کن یه چیز شیرین هم بخور

چون سرپا بودی درد داری استراحت کن
فشارتم افتاده اول یه چیز شیرین بخور ضعف نکنی بعدش چیز شور بخور

سوال های مرتبط