۷ پاسخ

منم میدم مگه بده

منم میدم

منم چند باری دادم ولی با شیرخشک خیلی زیادی شیرین میشه

ن عزیزم
زیاده روی خوب نیس
وگرنه طوری نمیشه

میگن بد نیست ولی من دخترم نخورد

نه منم به پسرم میدم عصرونه

ولا منم به دخترم میدم

سوال های مرتبط