۴ پاسخ

من همه چی از روز اول میخورم تاالان ۴ماه نیمه هیچیم نمیخورم پشتش میتونی چای نبات بخوری بدن بچه هم عادت میکنه ب هرچی ک خودت میخوری

ساقه شاطره رو میجوشونم با نبات میخورم

پسر رفلاکس داره زیره خوبه بخورم

اگه بچه تون دختره جوشونده رازیانه خیلی خوبه..عرق نعنام خوبه . اگه بچه رفلاکسیه بنظرم خوب نیست

سوال های مرتبط