من همه چی از روز اول میخورم تاالان ۴ماه نیمه هیچیم نمیخورم پشتش میتونی چای نبات بخوری بدن بچه هم عادت میکنه ب هرچی ک خودت میخوری
ساقه شاطره رو میجوشونم با نبات میخورم
پسر رفلاکس داره زیره خوبه بخورم
اگه بچه تون دختره جوشونده رازیانه خیلی خوبه..عرق نعنام خوبه . اگه بچه رفلاکسیه بنظرم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.