۳ پاسخ

مال منم شیشونمیگیره باید گولش بزنم بدم بهش شیرم سیرش نمیکنه هرده دیقه شیر میخاد لاغرم هست

چون شیرخشک راحتتره خوردنش.اگه برات مهمه بایدگریه هاشو تحمل کنی

چون عادت کرد ب شیشه یهو ک میمکه کلی شیر میاد دهنش

سوال های مرتبط