۶ پاسخ

یه حرفشون گوش نده بابا شر و ور میگنا

اگ شیر خودتت زیاده
شیرخشک رو نده
چون بچه ها زود سینه مامانشونو فراموش میکنن و عادتت میکنن ب شیشه شیر

عزیزم درست میگن معمولا با بزرگ تر شدن بچه در صورتی که مکیدن هنوز تثبیت نشده باشه براش و شیشه هم بخوره سینه رو پس میزنه به اصطلاح و فقط شیشه میخواد🌹

از بهداشت متنفرم ،یا داره مادرو سرزنش میکنه یا داره به مادر عذاب وجدان میده یا داره نصیحت میکنه ، یه مشت عقده ای 🤮

اگر بچت سیر میشه و وزن میگیره و آرومه بهش شیر خشک نده

ربطی نداره عزیزم
منم کمکی میدم با شیشه شیر اونت

حتی کسی رو میشناسم که کمکی میداد بعد ۵ ماهگی برعکس شد شیر خشک ول کرد فقط سینه میخورد😄

سوال های مرتبط