یه حرفشون گوش نده بابا شر و ور میگنا
اگ شیر خودتت زیاده
شیرخشک رو نده
چون بچه ها زود سینه مامانشونو فراموش میکنن و عادتت میکنن ب شیشه شیر
عزیزم درست میگن معمولا با بزرگ تر شدن بچه در صورتی که مکیدن هنوز تثبیت نشده باشه براش و شیشه هم بخوره سینه رو پس میزنه به اصطلاح و فقط شیشه میخواد🌹
از بهداشت متنفرم ،یا داره مادرو سرزنش میکنه یا داره به مادر عذاب وجدان میده یا داره نصیحت میکنه ، یه مشت عقده ای 🤮
اگر بچت سیر میشه و وزن میگیره و آرومه بهش شیر خشک نده
ربطی نداره عزیزم
منم کمکی میدم با شیشه شیر اونت
حتی کسی رو میشناسم که کمکی میداد بعد ۵ ماهگی برعکس شد شیر خشک ول کرد فقط سینه میخورد😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.