۱ پاسخ

نه مهم نیست ، هرچقدر دوست داره و‌ میلش میکشه بده بخوره فقط شیرخشک و همون ۳۰تا سعی کن بیشتر ندی ، برای سیرکردنش‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی