۲۲ پاسخ

بیمه سلامت 3 تومن سونو دو تومن آزمایش

۱۸۰۰ من یک هفته پیش دادم

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

آزمایش 1700
سونو5تومن
سلفری13500
همه آزاد حساب میشن

من رفتم روز یکشنبه 1700 ازمایش گرفت و 1700 سونو

باازمایش و سونو و مکملا حداقل۵درنظر بگیر

۳۸۰۰ سونو شد ۲ و خورده ای هم آزمایشش شد

من آزاد سونا شد ۵۴۰۰
آزمایش هم ۱۸۰۰

من ديروز ازمايش دادم ازاد 4300🫠😑

من ۵ تومن سونو ازمایش هم سلفری دادم ۱۴ تومن

سونو ۲۳۰۰
ازمایش ۱۷۰۰

من بدون بیمه ازاد تقریبا 3هفته پیش اینا بود 1540ازمایششو دادم سونو 1200

من ۱۸ میلیون ان تی و سلفری و آنومالی دادم

آهان مرسی ازهمکی

بدونه بیمه هرکدوم ۲ و ۲/5

اگه میخوای جنسیت و هم بفهمی صبر کن۱۳هفته کامل بشه من ۱۱هفته رفتم گفت زود اومدی ۱۳هفته عالیه برای غربالگری اول

آزمایش ۱۸۰۰
سونو بین ۱ تا ۳ بستگی داره کجا بری

1700سونو1700 آزمایش خون با بیمه تامین

من ۳ تومن سونو ۲ تومن آزمایش

منم۱۸۰۰

سلام عزیزم من رفتم نزدیک۴تومن شد آزمایش و سونوگرافی

من زنگ زدم برا سونو الان ۱۸۰۰ ازمایشش نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دارا مامان دارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وچهارم بارداری