شک نکن .. زیاد دیدم تو سنای خیلی پایین خانواده پیگیر رشد قدی بچه ها میشن و واقعا نتیجه میگیرن ماشالا یکیش تو خانواده ماهست پسر ۱۶ ساله قد بلنداااااا.مامانش میبرد دکتر برا رشد
من زنداییم قدش کوتاه برای دختراش آمپول د۳ زده قدشون بلند بشه البته دامادشون پزشکه اون گفته
عزیزم قدش بد نیست پسر منم ۱۵ ماهگی ۷۹ بود دکتر گفت خوبه ۴۶ بدنیا اومد حساسیت هم نداشت همه چی دادم
خواهرم دخترشو میبرد دکتر سنتی
حجامتش کرد چند باااار
خیلی بهتر شده
الان ۱۰سالشه
پودر سنجد .پودر بادام
اره عزیزم
چون نخورده لبنیات یه مدتی خب طول میکشه
میگن حداقل ۱۰_۱۵ بار باید یه چیزی رو معرفی کنی بهشون تا علاقمند بشن
کنار غذاهاش بیار براش تا بخوره کم کم
نگران نباش قدشم خوبه بنظرم به نسبت
تولدش چند بوده؟
اره تغذیه تاثیرداره من اینوازاطرافیانم تجربشونودیدم .ببین پسرمن نه شبیه منه نه همسرم شبیه یکی ازعموهاش شده .قدهم همینطورممکنه به یه ژن پنهان رفته باشه .ورزش وتغذیه خیلی ماثره
الان که فکر کنم زوده ولی پسر خواهر شوهرم سوم ابتدایی هستش داره میبره آهن داده با د۳
از چندسال باید تحت نظر دکتر باشه واسه رشد؟چون الان به دکترش میگم میگه گیر نده برو زندگیت بکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.