دختر منم چهارماهگی اینجوری شد کم کم بهتر میشه فکر کنم بهدخاطر جهش رشدی باشه نگزان نباش مدارا کن مبگذره
خب عین دختر من،میگ از پیشم تکووون نخور،رام ببر همممش،
دختر منم از دیروز صبح ک واکسنشو زدم تا الان پارم کرده 😑
تو چهار ماهگی نوزادا شک های مختلفی دارن یکی شیر نمیخوره یکی بیقراری میکن درست میشه مدارا کن رد میشه اینم
پسر منم اونطور شده هنوز واکسنشو نزدم
دختر منم شروع چهارماهگیش نق نقو شده بود ولی تموم میشه نگران نباش
منم از موقعی که واکسنشو زدم خیلی اذیت میکنه و دل درد شدید داره
پسر من صبح تا شب تو بغلمه.در طی روز صبح ها و ظهر نیم ساعت کلا میخوابه.تو این زمان من فقط میرسم غذا درست کنم عجله ای.کمزدرد و دست درد شدم.حالا ی چند روزه کالسکه رو آوردیم تو خونه دورش میدم ارومه
اره تقریبا اکثر بچه ها اینطور میشن. هرچی عاقل تر میشن بیشتر اذیت میکنن😵💫😭
بلله. خیلیا اینجورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.