۴ پاسخ

کاهو خیار گوجه کلم سفید پیاز اصلا نخور که بچه دل درد میگیره
حبوبات رو هم حتمن نفخش رو بگیر بعدش هم یکم عرق نعناع بخور
چیز خواستی نمیخوردم اینا رو رعایت میکردم

تقریبا همه چیز میخورم بعدش عرق زیره یا نعنا میخورم

من چهل روزه زایمان کردم اولاش فقط مرغ و برنج و گوشت یعنی از آب خورشت کم می‌خوردم فقط گوشتش با برنج صبحانه عسل شامم همون ناهار کته برنج محلی می‌خوردم با چندتا دون سیب زمینی

من هر دو تا بچه هام از اول همه چی خوردم، چون هر چیو اولین بار بخوری بچه شکم درد میشه پس بهتره بخوری اما کم کم تا بدنش عادت کنه

سوال های مرتبط