همه چیز بخور کم بخور
برنج یک کفگیر بهتر از نخوردنه
نون یه کف دست
ماکارونی قندش بالاس
میوه ها قند دارن اکثرا
چایی و تلخ بخور
منم قندم ۹۴ بود دکتر گفت حتی میوه ام قند داره
همه چیز بخور اما کم در فاصله زیاد
عزیزم سفت باش سخت میگذره اما خیلی بهتره از اینه که قندت بره بالا
کدو خام رنده کنید داخل ماست بخورید خیلی خوبه هم قند تونپایین میاد هم گشنگی تون حل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.