مامانا ای یودی حتما باید روز سوم بزاریم ؟؟

۴ پاسخ

روز پنجم هم میشه

من روز دوم گذاشتم

روز اول تا سوم پریود
چون دهانه رحم بازه
راحت تره

من ک پریود نبودم گذاشتم،چون مطمئن بودم باردار نیستم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری