سلام عزیزم هستی؟ کارت دارم
نه عزیزم
ناشتایی واسه همینه دیگه
۸_۱۰ ساعت کافیه
نه.
عصر فکر نمیکنم بالا نشون بده
انشاالله ک نشان نمیده پناه بر خدا
اره ممکنه
من شب قبلش نون خامهای خورده بودم بالا نشون نداد، مهم اون چند ساعت ناشتاییه
فک نکنم چون من همون روز که آزمایش دادم شبش مربای هویج خوردم زیادم خوردم😁خودم درست کرده بودم خیلی هم شیرین بود ساعت ۱خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.