تو هفته های من سونویی یا ازمایشی هست ک انجام بدم؟

۴ پاسخ

دکتر برا من یه سونو نوشته هفته بعد بدم

۳۶ هفتگی سونو رشد باید انجام بدی

سونو رشد هست فقط بنظرم

آزمایش آنزیم کبدی،سونو داپلر جفت جنین از ۳۰ هفته تا ۳۴ هفته هست

سوال های مرتبط