من دکتر برا بچم تروویتال نوشت،راضیم بودم
البته اگ گیرت بیاد
ب بچه اولم ببلاک میدادم ،بنظرم هیچی ببلاک نمیشه واقعا ب پسرم میساخت ولی سردخترم مدااام شیر عوض کردم
شیرافزا بخور لاکتاول
من شیرم خیلی کم بود بچه ام رفلاکس داشت دیگه حرف دکترگوش ندادم خودم شیر خشک ببلاک ARگرفتم خداروشکر دیگه گریه نمیکن سیرمیشه
گیگوز بده یا بیومیل پلاس
اینا خیلی خوبن عزیزم
سر فرصت دکتر تو هم عوض کن
وااا خب خودت عوض کن ببین چی بهش میسازه
حتما دکترتو عوض کن
عزیزم اولا دکتر نفهمو عوض کن بعدم برو شیرخشک بخر بده نزتر گشنه بمونه گناه داره من روز عملم شبر نداشتم پرستارا مبگفتن شیرخشک نده فقط سینه اما بچم گشنه میموند خودم از خونه شرخشک برده بودم دادم خورد گناه داره بچتو گشنه نزار بخاطر نفهمی یه دکتر من پیش دوتا از بهترین دکترای محل زندگیم بردم جفتسونم گفتن بده مشکلی نداره وقتی شیرت کمه و سیر نمیکنه
شما حرف دکتر متخصصتونو قبول نمیکنید میاید اینجا از کسایی که تخصصی ندارند میپرسید؟به توصیه دکترتون عمل کنید به نظر من منطقی تره
شیرتو عوض نکن
دکترتو عوض کن 😂
شیرش چیه
بچه رو گشنه نذار پاشو برو شیرخشک بخر بخوره ول کن دکترو
دکتر تو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.