خانومایی که سزارین شدید
شمام هنوز جای بخیتون سره؟

۹ پاسخ

عزیزم‌ کاملا طبیعیه عصب های اون قسمت بریده شده دیگه حس نداره

آره گلم من هنوز بعد ۶ سال سره کلا عضله اون قسمت کشته میشه.

هیچ وقت سریش از بین نمیره من نه سال از سزارینم گذشته هنوز سره

کلا قسمتی که بخیه میخوره کلا بی حس میشه حالا هرجا که میخواد باشه

مامان من بعد از گذشت ۳۰ سال از زایمانش بازم میگه جای بخیه هام سره

اره عزیزم

با اینکه ۱۰ سال گذشته ولی هنوز اون یه تیکه بی حسه

اره خیلی
وقتی میخاره نمیتونم بخارونم حس ندارم

اره خیلی کم

سوال های مرتبط