۹ پاسخ

عزیزم اگر سوخته پاش براش کالاندولا بزن خیلی زود خوب میشه.
اگرم نه یه دکتر ببر نشون بده حتما

عزیزم شاید بچه سوخته پاهاش پوشک که بهش میخوره اذیت میشه. وگرنه نباید اونجوری ک شما میگی گریه کنه

مال من برعکسه اروم میشه

گاهی وقتا ولی شدید نه نق میزنه

گاهی وقتاآره

گاهی وقتا آره گریه شدید میکنه
اما همیشه گریه نمیکنه یا اگرم بکنه شدید نیست

من میخام باز کنم
اگہ گریہ ھم بکنہ، دیگہ گریہ نمیکنہ
خیلے خوشحال میشہ 😂😂

خیلی شدید نه، اما موقعی که می خوام ببندمش گریه میکنه

بیشتر موقعه گریه میکنه 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی