شربت سفکسیم درست میکنید یکم غلیظه؟؟

۲ پاسخ

مگه طبق دستوری که بروشور دارو داده درستش نکردی؟؟؟

اره ،بیشتر از اون خط نباید آب بریزی

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 مامان 𝓜𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 ۳ سالگی