۶ پاسخ

اصلا سخت نیست من زدم اصلا تبم نکرد

استامنوفن سر موقعه بهش بده هیچی دیگ چیز سردم بزار اصلا سخت نیست خداروشکر فعلا هم ۲وهم۴ ماهگی برا پسرمن خوب بود

اصلا هیچی نیست برای من که خیلی خوب بود قبل واکسن پاراکید دادم بعد که خونه آمدم با وازلین و قطره استامینفون جا واکسن رو چرب کردم اصلا اذیت نشد

بجای پاراکید استامینوفن ولوتیل بخر
کیسه اب گرم بذار روجاش
پاشو با روغن گوسفند چرب کن بعد ببرش واکسن

هیچی ریلاکس اسون من که دیروز زدم انتظار داشتم مثل باراول جیغ وکریه که می‌گفت از پات زمین نندازباشه آسون گذشت

حموم ببرش پاراکید بگیر برای فردا

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان کیان 🧒 مهوا 👼 مامان کیان 🧒 مهوا 👼 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی