اصلا سخت نیست من زدم اصلا تبم نکرد
استامنوفن سر موقعه بهش بده هیچی دیگ چیز سردم بزار اصلا سخت نیست خداروشکر فعلا هم ۲وهم۴ ماهگی برا پسرمن خوب بود
اصلا هیچی نیست برای من که خیلی خوب بود قبل واکسن پاراکید دادم بعد که خونه آمدم با وازلین و قطره استامینفون جا واکسن رو چرب کردم اصلا اذیت نشد
بجای پاراکید استامینوفن ولوتیل بخر
کیسه اب گرم بذار روجاش
پاشو با روغن گوسفند چرب کن بعد ببرش واکسن
هیچی ریلاکس اسون من که دیروز زدم انتظار داشتم مثل باراول جیغ وکریه که میگفت از پات زمین نندازباشه آسون گذشت
حموم ببرش پاراکید بگیر برای فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.