ببین منم یک بار پسرم خیلی گریه میکرد و گوشش رو میمالید و شیر نمیخورد و گوشش هم قرمز بود، رو حساب حرف قدیمی ها که میگن بچه گوشش درد میکنه همه کار کردم، چرب کردم پشت گوششو، ماساژش دادم، گوشش رو گرم گرفتم با کلاه، هیچ فرقی نکرد،اخر سر بردم دکتر گوشش رو معاینه کرد گفت هیچیش نیست و تو دوران اعتصاب شیره و رفلاکس پنهان هم داره. شما هم یه دکتر خوب ببر معاینه میکنه اگه از گوش باشه که با دارو سریع خوبش میکنه، اگر هم گوش نباشه که خیالت راحته
یکم ویکی بزن پشت گوشش بعد کلاه بزار سرش خوب میشه
اگه گوشش درد میکنه ی قطره از شیرت بچکون تو گوشش آهسته ماساژ بده پشت گوششم ویکس بمال
از کجا میدونی گوششه.
اگه یکم شیره تریاک داشته باشی
اندازه یه عدس با شیرت حل کن بعد بمال پشت گوشش یبار بزنی خوب میشه
من خودم امتحان کردم واقعا جوابه
عزیزم گوشش نیست ب احتمال زیاد رفلاکسه دوست داشتی پیام بده بهت بگم نشونه هاشو و چیکار کنی خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.