شنبه سزارین میشم:)
میترسم:)

۱۶ پاسخ

بسلامتی فارغ بشی عزیزم 😍❤️

ای جااان ایشالله بسلامتی فارغ بشی

عزیزم دکترت کیه و هزینه بیمارستان و دکتر چقدر گفتن بهت
منم میخوام بیام اهواز

نترس عزیزم .
ان‌شاءالله به سلامتی 💓❤️💓

اصلا ترس نداره سزارین

اوخی عزیزم منم شنبه شب نوبت سزارین دارم 😍

وای منم ازالان استرس دارم میترسم مخصوصا که ازامپولش ترس ذیگمم اینه بیحس نشده باشم وبرشایی که میزنن و حس کنمممممم یاوقتی پارچه سبزی که روم میندازن و ببینم و حالم بدشه 🤦🏻‍♀️استری زیادی ولی فک میکنم بیجا باشه

ان شاءالله خیره،من ازالان ترسیدم🫠

هیچکس اندازه من ادم استرسی ترسویی نبود خداشاهده الکی گندش کرده بودم نترس گلم انشالله به سلامتی بغل بگیرش من وقتی عمل شدم همش میگفتم چقد بی عقل بودم چند روز از ترس نخوابیدم خیلی راحت بود که دبگه هم طبیعی درد داره هم سز اونم با امپول شیاف اروم میشی گلم

اوخیی انشالا به سلامتی🥹❤️ ، یاد روز عملم افتادم چقدررر ذوق داشتم ،واسم خیلی اسون گذشت الهی واسه همه اسون بگذره

منم هفته گذشته سزارین شدم با این که سزارین دوم بودم ولی مثل شما خیلی شدید میترسیدم ،حالم خیلی بد بود ولی بالاخره عمل شدم و تموم شد و الآنم یه هفته گذشته ، به این فکر کن که اول و آخر این مرحله رو پشت سر می‌زاری چه بترسی چه نترسی

منم همینطور😬😍

کاش منم زودتر نوبت عملمو بدن خسته شدم دیگ

منم سه شنبه سز میشم یه کوچولو درد دارم میترسم
شماهم درد داری گلم؟

عزیزم ب سلامتی بغلش کنی اصن ترس نداره آرامش خودتو حفظ کن بهترین حس دنیاست وقتی نی نی ب دنیا میاد و میزارنش رو صورتت ،نه دردی داره نه چیزی

اختیاری؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان ۹ ماهگی