من که قرار بود طرفای ۲۵ بشم هنوز نشدم چی قلبم نامنظم میزنه 😥 میترسم تست بدم
منم همینطور 😭💔
۳۵ روز تاخیرررررر😂
میدونم باردار نیستم
نمیدونم چرا اینجوری شدم🫠🫠
من ۹روز تو چند روز 😃
جلوگیری نداریم ۲_۳ ماهه
ماه قبل بعد ۱۱ روز شدم...
شیر خودمم میدم...
من تاخیری ۱۰ روز با حالت تهوع و سردرد ولی من جلوگیری داشتم هم کاندوم هم طبیعی الان نمیدونم واقعن
۷ رووووووز تاخیر بی بی زدم منفیهههه میدونمم باردار نیستم ولی نمیدپنم چه مرگشه نمیاد
من نمیخوووامش وای وحشته دیوونه کنندست فکرش
خرم مگه تو این شرایط زندگی رو به خودمو بچه ی فعلیم حروم کنم 😶
ایشالا تو شرایط خیلی بهتر و قشنگ تر دنیا بیاد
منم قرار بود امروز بشم
فعلا خبری نیست
میگن یک هفته عقب جلو عیب ندارع بخاطر تغییر هورمونی
تاخیر ندارم ولی اگه بشه میندازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.