۳ پاسخ

من ..

من از ۳ماهگی اب سیب درحد ۲سیسی میدادم ۴ماهگی ۵سی سی والان که دوهفته دیگهذ۶ماهش میشه سیب رو نصف میکنم با قاشق روش میکشم بهش میدم

خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی