۶ پاسخ

مال من میگخ لههههه😂😂😂

پسر من۳ماهش بود میگفت إگ گگ گ😂

پسر منم میگه🥹می‌خواد بازی هم‌کنه میگه

پسر منم گ رو میگه یا گرسنشه یا دلش درد میکنه ولی گ رو بیشتر واسه گرسنگیش میگه

خب تنها آوایی که راحته گ اغو هست . که از گلو میاد

من یه صدا های دیگه رو میدونم وقتی میگه (ن) یعنی گشنه اس وقتی میگه (اِه) یعنی خسته اس و خوابش میاد
وقتی هم میگه (اوه) یعنی جیش کزده من واقعا به دخترم دیدم شما دقت کنین شاید فهمیدین

سوال های مرتبط