مال من میگخ لههههه😂😂😂
پسر من۳ماهش بود میگفت إگ گگ گ😂
پسر منم میگه🥹میخواد بازی همکنه میگه
پسر منم گ رو میگه یا گرسنشه یا دلش درد میکنه ولی گ رو بیشتر واسه گرسنگیش میگه
خب تنها آوایی که راحته گ اغو هست . که از گلو میاد
من یه صدا های دیگه رو میدونم وقتی میگه (ن) یعنی گشنه اس وقتی میگه (اِه) یعنی خسته اس و خوابش میاد
وقتی هم میگه (اوه) یعنی جیش کزده من واقعا به دخترم دیدم شما دقت کنین شاید فهمیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.