۸ پاسخ

من تنها بودم هیچ اتفاقیم نیوفتاد حواست باشه تمام وقتتو بزار برا بچه
گرم کار خونه نشو

میگن که یه چرت و پرتی گفته باشن

از نظرسنتی جن و خرافات،ولی از نظر پزشکی نوزاد تنها نمونه اگه یه موقع بالا آورد یا خدای نکرده خفگی چیزی بود متوجه بشن

تا40 روز که نه تا 10 روز یعنی تااون موقع که حموم نرفتن وغیل نکردن و بدن نجسه
به بعدش که اشکال نداره

خرافاته‌من هردومون تنها بودیم هم لیام هم خودم

چون مادر هنوز پاک نشده میگن بده
از لحاظ اینکه بچه معصومه و ممکنه اجنه اذیت کنن
ولی زیاد جدی نگیر😁

چون کمبود خواب و تغذیه بد باعث میشه ضعف کنه یا توهم بزنه.
من خودم انقد کمبود خواب داشتم توهم میزدم الآنم که الانه همونه

🤣🤣🤣

سوال های مرتبط