۱۰ پاسخ

بی بی کر بده بالای یه ماه شد سگانوز

شربتش بوی نعنایی طور داره

من یه بار به آنیل این رو دادم خوب بود.فقط مزش یخورده بده بچه قیافشو کج و کوله میکنه ولی خیلی خوبه.زیر ۶ماه رو زده نیم سیسی

تصویر

بعد یکماه دکتر ب من گریپ میکسچر
پدی لاکت
کولیف داده
هر ۸ ساعت بدم

کولیکز خوبه

۰۰۰۰۰

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

تادوهفته ی اول چقد خوب بود خوابش منظم
سر سه ساعت فقد بیدار میشد برا شیر باز میخابید

سلام شیر خسک میدی یا شیر خودتو
من خیلی چیزا امتحان کردم کولیک ایز خوب بود و ی بنده خدایی اینجا برام قطزه میلکازیم رو معرفی کرد منو نجات داد

منننننممم😭

سوال های مرتبط

مامان کامران مامان کامران ۱۱ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۲ ماهگی