بشین یجا زیاد راه نرو که حالت تهوع و سرگیجه نگیری بعدشم رفتی خونه دیگه چیز شیرین نخور،من بعدش رفتم خونه خرما خوردم قندم داشت از کلم میزد بیرون حالم بد شد🤐
منم هم اکنون آزمایشگاهم دقیقا ب بد مزگی اونی ک میگفتن نبود
خدا کنه جواب ازمایشاتمون خوب باشه
دقیقا وضعیت الان منه
من ناشتا بودن رو نمیتونم تحمل کنم حالم بد میشه صبح هر ساعتی چشامو باز کنم اول یه چیزی باید یا چایی حتما باید بخورم😭😭😭😭
و منی ک این ازمایش رو ندادممممم
من اینو نخوردم خداروشکر دیابتم ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.