سلااام چکار کنم شکمم بیاد بالا🙁اعصابم خورده😓

تصویر
۲۰ پاسخ

منم الان ميگم چيكار كنم بياد پايين رفلاكس شديد معده و تنگي نفس امونمو بريده

بیاد بالا ک چی بشه😐خوبه دیگه

مگه میشه کاری کرد بیاد بالا هرجور خدا خواسته اناتومی بدنت باشه همونه

منم الان خیلی پایین وکوچیکه

ب نظرم ک خوبه اگ خیلی پایین باشه دکترخودش بهت کمربندبارداری میده

شرایط تغییر کرده ولی قیمتای ما نه !
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss

https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

عزیزم دیگه میخای کجا بیاد؟زیر چونت؟🥲

میاد بالا خودش،۳۲ به بعد دیگه بچه بزرگ میشه قله شکمت هی میاد بالاتر...
منم همینطوری بودم، از شما تازه پایین تر... الان احساس میکنم رفته بالا، حالا هی دعا میکنم بره پایین بزام🤣

کاریش نمیشه کرد
خودش کم کم میاد بالا هفته های بالاتر

عزیزم واسه هفته شما خوبه دیگه اندازه اش

عزیزم برا من از اول ک شکم در اوردم پایین بود همه ام بهم میگفتن ولی دکترم میگف همه چیزت نرماله خوبه استرس ب خودت نده

برای من نم نم از ۳۰ اومد

میاد نگران نباش من تاهمین ۳۴ هفته اصلا نمیدونستم باردارم بسکه بدنم راحت بود و شکم نداشتم

اگه نینیت دختره شکمت زیاد بالا نمیاد

خودش بالامیادنگران نباش

کمربند میبندی؟دکنرم از ۴ ماهگی بهم داد

ازمن بچه الان اومده بالا وقتی غذامیخورم به معدم خیلی فشارمیادانگارجانداره

هيچ كاري نكن أعصابتم خورد نكن

اگه منظورت اینه بیاد بالاتر که خیلی اشتباه میکنی اونجوری هی نفست تنگ میشه معدت اذیت میشه و اینکه هی بچه بزرگتر شه خودبه خودشکم میاد بالاتر صبرکن از ۳۰هفته ب بعد

خودش میاد

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی