نه عزیزم وزنش کم نیست خوبه چون وزن تولد کم بوده
بهداشت چه توقع هایی داره الکی استرس میندازه به جون مادرا
دختر منم ۲۳۰۰ بود ۶ ماه ۱۰ روز ۶۹۰۰
وزنش عالیه و خوب رشد کرده نگران نباش...بعضی ازین بهداشتی ها خوششون میاد راجع به همه چی یه زر مفتی بزنن
نه عزیزم خوب دختر من شش ماهگی ۶۹۰۰بود
بهداشت بیجا میکنه 😒از گون خر سردرنمیارن نشستن اونجا فقط نظر بدن خداروشکر خیلیم عالیه❤
وزنش خوبه ماشاالله، به بهداشت توجه نکن
عالیه نه چون نزدیک سه برابر شده مهم اینه سلامت باشه
دختر من وزن تولد ۲ کیلو بود ۶ ماه وده روزگی ۶۶۰۰ بود
وای چقد موهاشو محکم بستی🥺🥺🥺🥺
ن گلم عالیه وزنش
پسرم ۲۷۵۰ دنیا اومد
شش ماهگی ۶۶۰۰
عزیزم بچهای منم نارس دنیا اومدن.دخترت میشینه؟
برمیگرده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.