۱۱ پاسخ

نه عزیزم وزنش کم نیست خوبه چون وزن تولد کم بوده
بهداشت چه توقع هایی داره الکی استرس میندازه به جون مادرا

دختر منم ۲۳۰۰ بود ۶ ماه ۱۰ روز ۶۹۰۰
وزنش عالیه و خوب رشد کرده نگران نباش...بعضی ازین بهداشتی ها خوششون میاد راجع به همه چی یه زر مفتی بزنن

نه عزیزم خوب دختر من شش ماهگی ۶۹۰۰بود

بهداشت بیجا میکنه 😒از گون خر سردرنمیارن نشستن اونجا فقط نظر بدن خداروشکر خیلیم عالیه❤

وزنش خوبه ماشاالله، به بهداشت توجه نکن

عالیه نه چون نزدیک سه برابر شده مهم اینه سلامت باشه

دختر من وزن تولد ۲ کیلو بود ۶ ماه وده روزگی ۶۶۰۰ بود

وای چقد موهاشو محکم بستی🥺🥺🥺🥺

ن گلم عالیه وزنش

پسرم ۲۷۵۰ دنیا اومد
شش ماهگی ۶۶۰۰

عزیزم بچهای منم نارس دنیا اومدن.دخترت میشینه؟
برمیگرده؟؟

سوال های مرتبط