من یکشنبه ntمیخام برم ۱۲ هفته میشم
منم امروز سنو انومالی میرم
همه نینی ها صحیح و سلامت به بیان انشاللله
ان شاالله همه نی نی ها صحیح وسالم باشن
من هفته بعد ان شاءالله میرم
من ساعت ۱۱ باید برم دارم خفه میشم از استرس
منم دو روز پیش رفتم همه چی خوب بود خداروشکر
من ۱۰ باید برم سونو غربالگری
دل تو دلم نیست
چقدر دیر میگذره
من ساعت ۱۱میرم 🥰بسپار به خدا
استرس نداشته باش
من دیروز رفتم یکم استرس داشتم ولی توکل کردم به خدا همه چی هم خوب بود خداروشکر نگران نباش توکلت برخدا باشه
من هفته دیگه دارم استرس گرفتم والا
منم امروز میرم انشالله همه چی خوب میشه نگران نباش
من دوروز پیش رفتم همچی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.