کیا امروز میرن انومالی؟ استرس ندارین؟

۱۲ پاسخ

من یکشنبه ntمیخام برم ۱۲ هفته میشم

منم امروز سنو انومالی میرم
همه نینی ها صحیح و سلامت به بیان انشاللله

ان شاالله همه نی نی ها صحیح وسالم باشن

من هفته بعد ان شاءالله میرم

من ساعت ۱۱ باید برم دارم خفه میشم از استرس

منم دو روز پیش رفتم همه چی خوب بود خداروشکر

من ۱۰ باید برم سونو غربالگری
دل تو دلم نیست
چقدر دیر میگذره

من ساعت ۱۱میرم 🥰بسپار به خدا
استرس نداشته باش

من دیروز رفتم یکم استرس داشتم ولی توکل کردم به خدا همه چی هم خوب بود خداروشکر نگران نباش توکلت برخدا باشه

من هفته دیگه دارم استرس گرفتم والا

منم امروز میرم انشالله همه چی خوب میشه نگران نباش

من دو‌روز پیش رفتم همچی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی