۱۱ پاسخ

من ۶دی میرم

من دیروز رفتم

شیاف استفاده میکنم آخه زده توده ایزواکو ک شاید پولیپ باشه یاترشحات مخاطی خیلی نگرانم

چرا استرس دارین من اصلا استرس رو درک نمیکنم واسه نینی
بخدا رفتم واسه قلب اصلا خیالمم نبود مریض کناری من داشت میمیرد از استرس من تو هیچ شرایطی استرس نینی رو نمیگیرم نکنین با خودتون مثلا چی میخواد بشه میترسین؟ بچه سالمه همچی خوبه نترسین گناه دارین بخدا

من شنبه باید برم انشالله باخبر خوش برگردی

من ۲۴ دی باید برم‌کی میشه ۲۴ ام

امروز باید برم دکتر تروخدا برام دعا کنید

من ۱۰ دی میرم

من رفتم تو انومالی همه چیز خوب بود ولی دیشب رفتم برا طول سرویکس شده ۳۲بنظرتون مشکل داره

من هم میخام بدونم🥲😂چون من میخاستم این هفته برم بعضی گفتن نه هفته بعد برو بهتره و فلان

منم پس فردا میرم خیلیییی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری