خانما فردا میرم انومالی اسکن خیلی استرس دارم 🤩

۴ پاسخ

منم فردا میرم ولی استرس خوب نیست انشالله با خبرای خوش میایم💖

انشالله همه چی خوب باشه
منم فردا انومالی دارم

17هفته چندروز هستین ک فردا میرین

عزیزم انشالا با خبرهای خوب میای،منم مثل شما فردا نوبت انومالی دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری