میگم شیر پاستوریزه رو هم باید بجوشونم یا نه نیاز نیست؟

۸ پاسخ

من میجوشونم
البته قبلن میگرفتم دور روز یخچال بود خراب شد دیگه نگرفتم
کیلویی میخرم از لبنیاتی خیالم راحت تره

الان که هوا گرم شده بجوشون.من هزااار بار شیر پاستوریزه خریدم که از کارخونه خراب بوده و اگر نمیجوشوندم.مسموم میشدیم.

نه باباااا

من میجوشونم بعضیاش تاریخشون درست نیس

یکمیش و همیشه تو قاشق یا هر چی بجشون که خراب نشده باشه
من برای دخترم خریدم بعد هنوز خیلی انقضا داشت اما جوشاندم خراب شده بود

نه بابا لازم نیس

اسمش روش پاستوریزه یعنی نیاز نیست جوشیده بپشه

ن لازم‌نیس

سوال های مرتبط