عزیزم چایی اصلا ضرر نداره خوده دکتر میگه مشکلی نداره فقط کمرنگ باشه بهتره
چایی دیگه ایرادی نداره
منم از قبل چایی درطول روزیه لیوان میخوردم یا نه.ولی الان زیاد میخورم همراه با زنجبیل که تهوع رو کم میکنه
من ک متنفر شدم از وقتی باردار شدم
منکه چایی میخورم خیلی حالت تهووم بیشتر میشه
من از وقتی باردار شدم عاشق چایی شدم یه روز ده پونزده تا چایی پشت هم خوردم حالا قبل از بارداریم میدیدی تا دو هفته اصلا چایی نخوردم صبحانه هام چایی هم نمیخوردم
من می خورم بخاطرکافئینش می کن نخورین که چاییم کافیین زبتدنداره که
عیبی نداره چای..من روزی یه لیوان کوچولو میخورم
خدایی دیگه چایی ضرر نداره
چایی صرری نداره اما اگر مصرفت روزانه خیلی زیاده . بهتره کمرنگ بخوری
چایی خیلی ضرر نداره بهتره مقدارش کنترل بشه
شکلات داغ و نسکافه و قهوه و .. خیلی پیشنهاد نمیشه
نه کمرنگش کن بخور
تو رو خدا اذیت نکنید
چایی دیگه چرا
مگه چایی ضرره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.