۱۱ پاسخ

عزیزم یادمه وقتی تست زدی داشتی دوفامد مصرف میکردی
میتونم بپرسم برای چی دوفامد میخوردی؟؟

بعد روزی چندبار دسشویی میری😑
ماکه کم میخوریم همینجوری میریم دسشویی😅

خب هم کمرنگ بخور هم کوچیک ترین سایز استکان رو انتخاب کن
بعد اینجوری کم کن؛ مثلا روزی ۱۰ لیوان میخوری؟ ۹ لیوانش کن، بعد ۸ لیوان و هی آروم آروم کمترش کن

چایی خوردن زیادش کم خونی میاره.بخور ولی نه روزی ۱۰ تا
وعده ایش کن
صبحانه قبل ناهار بعده شام

یکم کمش کن من از وقتی باردار شدم چای به زبون نمیزنم

بجاش عادت کن شربت و یا اب میوه بخور

خیلی خیلی کم رنگ بخور

میگن سیاه میکنه بچه رو چای نوشابه ☹

عزیزم ضرر داره
جایگزین کن با چای خرما

آخی 🥹🥹🥹خب کم رنگشوبخور نوشه‌جونت

حالا من برعکس از وقتی باردار شدم حالم از چای و بوش بهم میخوره

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری