خانما چایی نیات ضرر داره؟ یهو خیلی دلم خواست

تصویر
۱۰ پاسخ

نبات و شکر و قند رو زیاد نخور که دیابت بارداری نگیری وگرنه اصلا ضرر نداره گلم

نبات سفید استفاده کن

نوش جان . چای کمرنگ بخور

منم میخورم ولی زیاده روی نکن

عزیزم یه لیوان چون دلت هوس کرده بخور اشکال نداره
ولی دیگه نخور یاهم کم بخور چون نبات گرمه برا بچه ضرر داره

زیاد نخور

نه ظرری نداره ولی سعی کن از نبات بدون زعفران استفاده کنی

هرچیزی زیادش بده

من که چند باری خوردم فک نکنم مشکلی داشته باشه

توی بارداری هیچی ضررنداره بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی