۷ پاسخ

منم همینطور،دوشنبه اینده تاریخ زایمانمه،خیلی استرس دارم😢

استرس نیست
یه هیجان و فکر و خیاله
میدونی خب قراره یهو یه نینی بدن دستمون و کلی چالش جدید
علاوه بر اون زایمان و بستری و ...

من استرسم اینکه قبل37هفته زایمان کنم دیشب ی کوچولو کمرم حالت درد پریودی گرفته بود تو خواب از ترس مردم

همینطوره، احساسات ضدو تقیض داریم، دوست داریم بیاد از طرفی دلمون برای تکون خوردناش تو شکم تنگ میشه، دوست داریم روی ماهشو ببینیم ولی از تغیراتی که قراره تو زندگی بیفته میترسیم. همه اینا ترس از ناشناخته هاست از تجربه نداشتن، به نظرم با دیدن بچه این حسا جاشو به حسای دیگه ای میده اما خب کلا این دوره اخرای بارداری و اوایل بعد از زایمان آماده باش که خیلی به لحاض روحی حساسی و به خودت حق بده🤍

منم دقیقا همینجورم 🫠 ولی به بعدش که میبنمش فکر میکنم اروم میشم

استرسش هست ولی به شیرینی دیدنش بیشتر فکر کن

دقیقا منم الان همون جوری شدم

سوال های مرتبط

مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری