دکتر کشیک ازت هزینه ای نمیگیره اگه بخوای دکتر خودت بیاد بالا سرت ازت هزینه میگیره موقع زایمانت میاد
۸۰ درصد دکترا برای این که سزارین اول رو با دلیل و منطق اوکی کنن پول میگیرن برا خودشون
دکتر من نگرفت خودشم اومد سز کرد برا زایمان دومم دیگه سزارین اجباری ام فقط هزینه بیمارستان باید بدم
نه دیگه اونجا رایگان هست پول نمیگیره
نه ديگه دكتر كشيك هزينه نميگيره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.