۱۱ پاسخ

عزیزم روز زایمانت شیرتم میاد منم هیچ علائم نداشتم زایمان کردم شیر اومد

مگه باید علائم داشت
بعد زایمان جفت که کنده بشه شیرت میاد

من سر دخترم سینه هام انقد سفت و بزرگ شده بود الان کوووچیک و کاملا شل😣دکتر گفت زایمان کنی جفت خارج بشه شیر میاد

زایمان کردی میاد منم هیچ علائمی نداشتم

منم علائمی نداشتم.بعد زایمانم شیرم اومد

منم پسرم دنیا اومد شیرم اومد نگران نباش

روز زایمان میاد

نگران نباش منم هیچ علامتی نداشتم حتی سینه هام خیلی کوچیکن ورمم نداشتن، من سزارین بودم روز 5 شیر اومد خداروشکر الان خوبه، استرس بدترش میکنه بیخیال باش

مگه شیر دهی علائم داره؟

زایمان ک میکنی شیرت میاد. واسه دخترم از تو بیمارستان شیر دادم

منم سینه هام مثل قبل

سوال های مرتبط