۳ پاسخ

منم همه علائم شمارو دارم ۸روزبه موعدمه

از من میشنوی به علائم توجه نکن هر مال همه این علائمو دارم و پریود میشم فقط باید منتظر پریودت باشی اگه تاخیر خوردی اونم ۳ ۴ روز بیبی چک بزنی

لامصب همه علایم پریودی شبیه حاملگی هست. من تا قبل اینکه اقدام داشته باشم هرماه یکسری علایم شکل هم داشتم ولی از وقتی اقدام دارم هرماه یکسری علایم جدید دارم هی میگم این دگ حاملگیه ولی بعدش میبینم پریود شدم. مثلا من اصلاااااااا تاخیر در پریود نداشتم ماه پیش ۸روز تاخیر داشتم اصلا دگ توهم بودم که حامله ام ولی نبود که نبود.این ماه پاهام یخ میشه حال ندارم همش دوست دارم گریه کنم تخمدان و رحمم درد میکنه نفخ دارم. ولی بازم میدونم اخرش پریود میشم☹️

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری