وای من فکر میکردم فقط من کمر دردم دیگه خسته شدم ی روز خوبم ی روز افتضاح 🫠
نه من ندارم
من که زایمان طبیعی بودم منم دارم کلا بچه دار شدن هزینه زیادی برای بدن مادر داره
منم کمرم درد میکنه در حدی که نمیتونم بچه ام بغل کنم
من ندارم گلم
به جاش گاهی حس میکنم شکمم از درون یهو تیغ میخوره هر چند بهم گفتن تا چند ماه طبیعیه
من زیاد وایمیسم درد میگیره
من هم کمرم دردمیکنه هم لگنم هم پاهام
منم خیلی کمرم درد میکنه حتی صبح ها با کمر درد بیدار میشم در حدی ک نمیتونم پاشم از جام باید یکم دراز بکشم خوب شد بلند میشم
من ندارم اوکیم
من داشتم بهتر شدم
پشتم انگار اتیش انداختن😑
من کتفم درد میکنه که برای بغل کردن بچه هست کمرم هم کلا از قبل درد میکرد نه بخاطر سزارین
مگه اینکه آمپول بی حسی خوب نزده باشن برات که کمردرد بگیری فکر کنم
برا من خیلی خوب زد
من کمردرد ندارم بجاش درد استخوان دنبالچه دارم نمیتونم بشینم
من کار میکنم یا خیلی مهدیار بغلمه دردش امونم رو میبره
من شبا از کمردرد نمیتونم بخوابم
نه من نداشتم
من ندارم
کمربند ببند شاید بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.