خانما. درمان کولیک نوزاد چیه

۳ پاسخ

عزیزم دو سه ماه همینجورن باید دوره ش بگذره،همه همینن

درمان نداره عزیزم تا ۳ یا ۴ ماهگی دوره داره که باید طی بشه

باید دورش بگذره ولی دکتر هم دارو میده بهش
قطره ی اینفاکول هم عالیه فقط زیر نظر دکتر بده بهش حتما

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام💙💎 مامان لیام💙💎 ۱۵ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۶ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی