فک کنم که بهت دارو نمیدن همینجوری پیش میرن ببینن ضخامتت چقدر میشه خودش
انشالله که مثبت شی عزیزم
فک کنم دارو زیاد نمیدن
ینی طبیعی پیش میرن
من انتقالم سیکل نچرال بود، دارو برای ضخامت رحم بهم ندادن با لتروزول فقط فولیکول ها و تخمدانمو تحریک کردن و دو سه تا hmg در اصل انگار داری روند طبیعی که فولیکول بزرگ بشه و آزاد بشه طی میکنه و با دارو ضخامت افزایش نمیدن
ینی سیکل طبیعی بدون دارو
یعنی سیکل طبیعی و منظم بدون مصرف دارو و معمولا ۲۸ روزه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.