بنظرم بچه کوچیک خوب نیس ببری
کلی کثافت هست ....من خودم هم چندشم میشه
قد بالای 90 ولی خب بزار 3سالش بشه بعد چون اب استخر و بلد نیستن قورت میدن میرن اینور اونور لیز میخورن همش باید مراقب باشی
من از استخر خوشم نمیاد ینی فوری عفونت میگیرم
دخترمم استخر باغ خواهرم میبرم اونجا رفتنی پوشک استخری تنش میکنم
من دلم نمیاد ببرم .خیلی کثیفه .استخر بادی بگیر آب بازی کنه خودش
با پوشک استخری میتونی ببری
والا استخرای ایران رو خودمونم نباید بریم بس ک کثیفن
دایی من حتی جای خصوصی هم رفته بود مشکل پوستی گرفتش بزور خوب شدش
چ برسه استخر دولتی
من جای مطمئن استخر شخصی بردم
یعنی ویلا رفتیم
من بردمش خودم حواسم بود بهش
قد بالای 90 باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.