۲۶ پاسخ

شربت لوپرامید ۲ونیم سی سی بده بهش فوری بند میاره

من یکماه گیر اسهال بودم اب شد طفلی بچه
همچیم دادم فایده نداش
فقط کپسول یوموگی

عزیزم ارد بلوط با ماست دوای دردشع

شیرخشکیه؟
براش چند وعده شیر خشک ِ نان ال اف بده
سریع میبنده.
مواظب باش ناحیه تناسلیش نسوزه. پماد ویتامین آ د و زینک اوکساید بخر مخلوط کن بزن

پودرسنجد گلم حتما امتحان و توی همه غذاهاش بریز توی دوغ بریز تا فردا ببین چه تاثیری داره خبرم کن من بلافاصله دخترم اسهال میشه الان پودرسنجد میدم خالی خالی دوست داره میخوره فرداش برطرف شده

گلم قرص دیفنوکسیلات معرکس همین الان از داروخونه بگیر
نصف قرصو داخل ۵سی سی آب حل کن بده بخوره

تایپک من رو ببین یعنی از پسرم همینجوری داشت آب میرفت
بزدم دکتر سرم زد دارو داد هیچ فرقی نکرد
چند نفر گفتن کپسول یوموگی بگیر بریز غذاش بده
یعنی همون بار اول که دادم قطع کرد
عالیییی بودا عالی
حتما بهش نوشیدنی یون رپ یا وان لایت بده آب بدنش تنظیم بشه کم آبی بدن خیلی خطرناک اونم وقتی میگی اسهالش انقد شدید

کته ماش بده باشماست نمکی،موز بده با سیب زمینی آب‌پز نمکی

ماست وپودرسنجد بده

ب حرف من کن همین الان برو لوپرامید بگیر بده آب رو اتیش

شربت لوپرامید بده

آب سیب بگیر بزار یکم رنگش تیره شه بهش گلاب بزن بده بخوره

قرص یوموگی بده

عزیزم منم بچم همینجور شده
سفیکسیم هر دوازده ساعت دو و نیم سیسی
کپسول یوموگی روزی ی دونه میریزم تو ماست
زینکم هر دوازذه ساعت میدمش دو و نیم سیسی

پودر سنجد وبا ماست قاطی کن عالیه.پودر پارسی لاکت هم عالیه

دکتر اینو برای برای پسر من داد ۱۲ ساعتی یکی، با دوتاش پسرم خوب شد، زینک هم داد

تصویر

عزیزم کیدی لاکت بگیر آب رو آتیشه
روزی یک یا دو بار یک ساشه بریز رو ماست یا غذاش
کته درست کن با سیبزمینی بذار بپزه کامل له بشه بهشم کم نمک بزن
اگه ماست میخوره ماست با نمک کم بهش بده ...دوغ هم خوبه

عزیزم آب نعناع رو بگیر بهش بده
حتما نتیجه میگیری

موز خیلی بهش بده پودر سنجد بده کشک بزار رو گاز بپزه بده بخوره سریع خوب میشه

پودر پدیا لاکت بگیر شبی یکی بده باید دوره اش بگذره تا میتونی او ار اس بده

پوشکش نکن
تند تند ببر بشورش نسوزه
پودر پدی لاکت بگیر ،نصف پودرشو صبح بده نصفش هم عصر
ماست هم ابشو بگیر با پونه بده بخوره
پودر سنجد یا سویق سنجد اگه داری با موز له کن بده بهش

ویروسه باید دوره اش بگذره.همون لحظه قط نمیشه سریع.اون داروهارو بده..کته ماست و موز اینام بده..قط میشه امروز انشالله.نگران نباش گلم.فقد حواست به مایعات بدنش باشه

عزیزم باید دورش بگذره
پسر من تو یه هفته ۵ بسته استفاده کرد

پیش یه دکتر بهتر ببر خب،اونجا دکتر بهتری نیست آنلاین ویزیت بگیر

سلام عزیزم
پودر بایو کید بهش بده حتما
امروز ک شدیده دو تا بده یکبار ظهر یکبار شب .کم ک شد روزی یکی

از این پودرا بگیر واسش اونام خیلی خوبه قطره پروبی بی هم خوبه

سوال های مرتبط