۱۰ پاسخ

اره اره دختر من مثل چیز خون ازم میرفت

اتفاقا ھرکیو میبینم نوشتہ خونریزے ندارہ بعد زایمان

نہ بابا من بیمارستان کہ بودم ھمون پد رو فقط عوض میکردن برام،بعدشم کہ خواستم بیام خونہ نوار بھداشتے گذاشتم

من خونریزی زیادی نداشتم بارداری اولم کلا یدونه از اون پوشکا استفاده کردم،بقیش نوار سایز بزرگ
الانم همینطور نوار ۳ ایکس گرفتم خیلی بزرگه اونو میبرم

دو روز اول خونریزی خیلی زیاده کوچیکا جواب نمیده اصلا

من تا دو سه روز پد مخصوص بعد زایمان استفاده کردم بعدشم ک نوار
من حساسیت دارم به اون پوشکا سوزش ادرار میگیرم

وای آره من نوار مشبک گرفته بودم بیمارستان قبول نکرد همونجا گرفتم

آره دو سه روز خونریزی زیاده چیز دیگه ای جواب نمیده

بلهههه 😅

اره خون ریزی زیاده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی