۱۰ پاسخ

دکترم گف ببلاک یا گیگوز
ببلاک دادم از تو بیمارستان بدش صورتش اگزما زد ک ب پروتئین گاوی حساسیت داشت ببلاک اچ ا بش دادم

دکترم نان و آپتامیل رو پیشنهاد داد.آپتامیل سخت گیر میاد

آپتامیل پرونوترا چون دکتر گفت پروبیوتیکه و مواد معدنی داره

نان ۱ بیمارستان خودش داد

نان ۱ دادم

نان۱....

بیومیل یا اپتامیل اینا نزدیک به شیر مادرن و سبکن

بعد زایمانم چون زودرسم بود شیر نداشتم دکتر گفت نان ۱

من ببلاک دادم البته قایمکی چون گیرمیدن بعضی بیمارستان ها

من ببلاک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد